W Valk

Snelle levering.

Jacco

Zeer goed

Sterke punten / Stärken

Ik kreeg binnen 20 minuten antwoord op mijn vraag via de email.

Zou ik niet weten

Chase doorneveld

Bestelling en bezorging ging prima alleen het skateboard is binnen ik probeerde er op te rijden en hij stop met rollen na 2 seconden

Sterke punten / Stärken

Deck is goede kwaliteit trucks doen het ook prima alleen de lagers en de wielen moet je zelf nog wat aan doen

Ruben

Had speedcream nodig voor mn lagers. Streetsurfshoo was de enige shop in de buurt die dit had en ik kon dezelfde dag nog langskomen :)

Product was aanwezig. Snelle service. Chille medewerker

Cor

Met Google tegen gekomen en hadden wat ik wou voor een lage prijs.

Nvt

Ntv

William De Meij

Prima service. Vorige dag besteld en de dag erna geleverd

Sterke punten / Stärken

Mogelijkheid om bezorg optie achteraf te veranderen

Geweldig

Pieter Bas

Top mooie aankoop goede prijs

Overzichtelijk

Jelz

De bestelde step werd snel geleverd en vind ik van heel goede kwaliteit. Fijn dat daar een grote korting op was.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke en snelle website. Net wat meer informatie bij de producten (gewicht, draagvermogen, etc) zou fijn zijn.

Producten niet, maar persoonlijke reviews van producten en vergelijkingen zouden mooi zijn.

Mayk

Zeer goede service, product dat na bestelling helaas toch niet op voorraad was, zonder problemen vervangen door een upgrade. Helemaal tevreden.

Goede service⁹

?