De Witte C

Awesome service!

Duidelijke omschrijving + foto

Nvt

Hol

Goede duidelijke service en goed product.

Aardige behulpzame medewerkers

Torsten

Prima spullen en snelle verzending.

Anouk

Fijne ervaring via e-mail

Sterke punten / Stärken

Snel antwoord per mail en kort en bondig antwoord

Monique

Zelfs na openingstijden werden we zeer goed geholpen en had de eigenaar alle tijd voor ons. Top!!!

Zeer goede service!

natascha

Goede snelle service en top kwaliteit voor een betaalbare prijs

Sterke punten / Stärken

goede kwaliteit en snelle service

nvt

Heel prettig

Persoonlijk, wordt goed geholpen

nee

Elmer Dammers

Fijne en complete webshop, goede service!

Service, snel antwoord

Meer circusartikelen