Sally

Kleurrijk producten, goed prijs

Een teleurgestelde klant

Helaas Helaas...
Helaas Helaas...
De Streetsurfshop had de spullen snel verstuurd, maar de garantielevering heeft niet gewerkt. Zelfs na een week nog geen spullen binnen! GLS blijft steeds wat anders beweren, maar het belangrijkste is dat Streetsurfshop niet te bereiken is. Telefonisch nemen ze niet op en ze reageren niet op email....
Erg jammer, nu nog hopen dat de spullen boven water komen of dat ik anders mijn geld nog terugkrijg. Daarvoor moet Streetsurfshop een onderzoek laten instellen, maar zij reageren dus niet en hebben dus waarschijnlijk geen onderzoek laten instellen. De kans is dus groot dat de spullen niet komen en ik mijn geld niet terugkrijg. Een shop met goede spullen, maar zonder service.

Nog niet ontdekt

Elaine

I was extremely happy with the service of the Streetsurfshop. Before placing my order a few days before Christmas I called to ask if it would be shipped in time for Christmas. The person I spoke to... I was extremely happy with the service of the Streetsurfshop. Before placing my order a few days before Christmas I called to ask if it would be shipped in time for Christmas. The person I spoke to was very friendly & helpful, they assured me it would ship the same day I place the order. I received the product the day after I placed my order, in perfect time for my son to have it for Christmas. I was extremely happy.
I'd highly recommend Streetsurfshop to others.

Great assortment of products

Stef

Heel goede service en snel geleverd. Super Shop!

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk, hulpzaam, snelle reactie, super service

Neen

Leon

Eerlijk en goed zaken doen

Sterke punten / Stärken

Eerlijk, super snel en goed

??????

Triple Marine

Snelle en duidelijke website. erg goed!

duidelijk

ijssers voor ijs surfen. (via triple marine 06-14541591)

Erik

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen, snelle en correcte levering, een aanrader.

After Sales

Neen

Paul

Prima, goede en snelle levering

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en goede kwaliteit

Kan ik niet bedenken

Leon Doeleman

Super service. Goed luisterend oor naar de kids wat ze precies wilde en daar vanuit een goed advies gegeven.
Volgende keer komen we weer.

Sterke punten / Stärken

Persoonlijke service en de tijd nemen voor de klant.

Marian

Snelle levering, mooi product