?

Klantvriendelijk!

Goed advies

momenteel nog niet

Sven

Sehr netter und schneller Kontakt, sowie Versand!

Gute Auswahl

Siti

Weinig via internet besteld

Duidelijk

Gerrit

Super geregeld, en goed bereikbaar.
Ook het telefonisch contact was zeer goed en vriendelijk.

Komen afspraken na.

Volgens mij hebben ze alles al.

Klaas de Boer

Prima advies over eenwieler en behulpzaam bij de ruilactie van 24 naar 20 inch.

Klantgericht en behulpzaam

Helmen

Kelly

Super snelle service.

Sterke punten / Stärken

Snelle service en er word meegedacht dus behulpzaam.

Cindy

Echt topservice in elk opzicht

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijk, goede voorlichting, snelle reactietijd en levering.

Nvt

Bakker

Snelle levering,product goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Wouter

Symphatieke, meedenkende klantenservice

Sterke punten / Stärken

Klantenservice belt na of de bestelling klopt als er iets lijkt te ontbreken.

S vd Eijken

Al enkele malen hier een aankoop gedaan en het eerste minpuntje moet ik nog ontdekken. Fijn en kundig personeel die je niet zomaar iets proberen aan te smeren.

Sterke punten / Stärken

Prijs/ kwaliteit verhouding is goed en het personeel verstaat zijn vak.