Esther Knol

Goede service & snelle bezorging! Top!

Netjes verpakt, snelle levering

Stephanie Roth

Der Kontakt via E-Mail war sehr freundlich und lösungsorientiert. Meine Fragen wurden zügig und kompetent beantwortet.

Sterke punten / Stärken

Freundlich und zuverlässig gegenüber Kunden.

Im Moment leider nicht.

Rene

Super vriendelijk, zelf zonder afspraak

Sterke punten / Stärken

Flexibiliteit een dikke 10: ik kwam zonder afspraak en werd super netjes geholpen

S

Super service!

Sterke punten / Stärken

Makkelijk bestellen en hele fijne service in de winkel

Joan Hut

Prima!

Behulpzaam en snelle afhandeling

Raven Hak

Goede kwaliteit koopwaar en materialen. Daarnaast een hele klantvriendelijke instelling van de medewerkers. Super gedaan!

Zie hierboven.

Heelies :p

Nick

Overzichtelijke site, snelle levering

Fam. Brouwer

We zijn zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Goed geholpen met het juiste advies.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijke en kundige klantenservice.

Stuntfietsen

Sandy van der Greft - Lantang

Altijd top! Goede persoonlijke service.

Klant gericht, meedenkend.

nvt

Van Loon

Geweldige winkel

Sterke punten / Stärken

Zeer vriendelijk en kundig personeel

BMX fietsen