Bertus

Fijne samenwerking en goede levering

Goed contact

Veel aanbod

Jeane Kramer

Prima geholpen bij het kiezen van de juiste stuntstep.

Goede uitleg

Roel

Prima geadviseerd over aankoop van een stunt step

Prima filter mogelijkheden.

C.H.

Nirgendwo so ein günstiges Angebot gesehen für einen Mini Scooter und nach Bestellung war es in 2 Werktagen von NL in DE angekommen. Top

Lieferzeit

Nein

Marnix

Goed. Makkelijk gevonden wat ik zocht. Snelle verzending

Veel keus

Loïs Veldman

Ik heb hier een step gekocht

Sterke punten / Stärken

Goede informatie over de openingtijden van de winkel

Loopfietsjes

M

Top!

Sterke punten / Stärken

Veel voorraad, goed advies, en klantgericht

Voor nu niet

Alex

Perfect

Sterke punten / Stärken

Heldere site, redelijke prijzen , snelle verzending

Montage materiaal (bouten/moeten, assen, borgingen )

Jp

Primadeluxe