S

snelle levering

meer soorten wieltjes (voor stunstep), nu was er maar keus uit 1 soort (100cm)

Daniël

Mooi aanbod tegen een scherpe prijs. Levering zéér snel, de volgende dag zoals op de site vermeld. Step had een beschadiging torn hij uit de doos kwam. Dit werd zéér proffesioneel en klantgericht... Mooi aanbod tegen een scherpe prijs. Levering zéér snel, de volgende dag zoals op de site vermeld. Step had een beschadiging torn hij uit de doos kwam. Dit werd zéér proffesioneel en klantgericht opgelost! Top bedrijf!

Prijs en levertijd.

Nee.

Marco Derksen

Zeer prettig door tijd en aandacht voor mijn 'stepwensen'.

Sterke punten / Stärken

Verschillende modellen proberen na afspraak in de winkel

geen idee

Randy

Even gebeld voor wat duidelijk informatie ,
En die heb ik gekregen ook.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen.
Pri.a service

Sterke punten / Stärken

Goede informatie en goede service

Volgens mij hebben ze bijna alles

Ilse driessen

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Nee

Steeklam

Erg sympathieke service

Sterke punten / Stärken

Persoonlijk contact en op afspraak geopend

Powerkites voor kids

Ramon

Zeer goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar.

Sterke punten / Stärken

Mooie winkel en fijne dienstverlening

Melanie

Prachtige winkel, aardig en enthousiast personeel met veel kennis en humor!

Sterke punten / Stärken

Aanbod op site en in de winkel gelijk
Professioneel
Vriendelijk

Nee

Zoë

Heel goed kwaliteit skate board echt aan te raden je kan er namelijk super goed mee sturen want hij is erg flexibel. Ook was mijn board heel snel bezorgd zonder moeilijk heden wat natuurlijk heel... Heel goed kwaliteit skate board echt aan te raden je kan er namelijk super goed mee sturen want hij is erg flexibel. Ook was mijn board heel snel bezorgd zonder moeilijk heden wat natuurlijk heel fijn was!

Sterke punten / Stärken

Snelle bezorging en goede producten

Ik heb maar een ding besteld

Bas M

Vriendelijke en zeer kundig geholpen bij het kopen van een stuntstep voor mijn zoontje.

Ruim assortiment

BMX