Mirjam

Reparatie oude step

Sterke punten / Stärken

Wat een geweldige service en enorm klantvriendelijk! Veel dank!

nee

Prima ervaring

Allemaal speciale spulletjes

Nope

Els van Oosten

Persoonlijk, relaxed, goed advies en tevreden met de aankoop

Sterke punten / Stärken

Kennis en ervaring = goed advies

petjes zweetbanden ed

Jolanda

Levering was keurig op tijd. Helaas zaten er wel een paar beschadigingen op het stuur. Maar omdat we het kado voor de verjaardag van onze zoon nodig hadden. Besloten om het artikel niet terug te... Levering was keurig op tijd. Helaas zaten er wel een paar beschadigingen op het stuur. Maar omdat we het kado voor de verjaardag van onze zoon nodig hadden. Besloten om het artikel niet terug te sturen

Goede en duidelijke productomschrijvingen

van der Zon

Telefonisch goed te bereiken en goed advies. Ze belde zelfs terug over de leverdatum. Product voldoet prima aan de verwachtingen.

Sterke punten / Stärken

Telefonisch bereikbaar voor advies.

Rinze

Aardige mensen

Fingerboarden

Meer tech deck

HAN HOGESCHOOL

Uiterst positief. Heel erg fijne mensen met een goed hart!

Groot aanbod

Meer surfskate systemen. Denk aan c7 of YOW systeem.

Frans Teklenburg

Duidelijk snel en niet te duur

Duidelijk

René

Alles prima, bei eBay etwas bestellt, Lieferung innerhalb Europa, pima gelaufen, alles perfekt, gerne wieder

Verdandinformationen, Kundenkontakt, Lieferung per Post

nein