WRNR

Super snelle levering. Product, nieuw skateboard voor onze dochter, boven verwachting goed. Prijs/kwaliteit super. Later nog skateschoenen voor mezelf besteld. Ook een dag later in huis. Fijnste... Super snelle levering. Product, nieuw skateboard voor onze dochter, boven verwachting goed. Prijs/kwaliteit super. Later nog skateschoenen voor mezelf besteld. Ook een dag later in huis. Fijnste schoenen sinds jaren!!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Goede site, aantrekkelijke prijzen.

Nee hoor, voor mij als oud-skater, maar ook voor starters een uitstekend aanbod.

Leon de Zwart

Probleem super afgehandeld

Oplossingsgericht

Kano's/Sup's

Schroevers

Super geholpen

Sterke punten / Stärken

Weten waar ze over praten

henk schrikkema

Uiterst zorgzaam, aandachtig voor klant met oog voor de persoon. Gewoon zeer goede dienstverlening en advies. Topwinkel en daardoor hoge gunfactor.

Persoonlijk, professioneel

Body boards

Vissers

Ik ben zeer tevreden over de Streetsurfshop! Wat een geweldige mensen. Zo aardig en meedenkend. Alle vragen die we hadden worden telkens snel beantwoord. De bestelde spullen worden spoedig geleverd... Ik ben zeer tevreden over de Streetsurfshop! Wat een geweldige mensen. Zo aardig en meedenkend. Alle vragen die we hadden worden telkens snel beantwoord. De bestelde spullen worden spoedig geleverd en in goede staat ook. We hebben gevraagd om advies en dat kregen wij ook. Een prachtig uiteengezet advies met meerdere mogelijkheden. We konden het niet beter wensen.

Service en kennis

Neen

Marina

Mooie producten voor een goede prijs. Ontzettend klantvriendelijk. Echte aanrader!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk, betrokken, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Geen idee

Verkuijl

Top service, top advies!

Eerlijk en open advies!

Is al heel uitgebreid!

Martine

Product besteld, niet geleverd. Er wordt niet gereageerd op e-mail. Ook telefoon wordt niet beantwoord.

Helaas geen

Nee

Reactie Streetsurfshop:

Contact met deze klant gehad en uitgevonden dat de mail in de spam beland was.
Contact met deze klant gehad en uitgevonden dat de mail in de spam beland was.
Nieuwe zending opgestuurd met een stickerset voor de dochter en die is ondertussen tot volle tevredenheid wel bezorgd.

Bissy

Goed advies en service

Kkennis van zaken

Nee

Sjoerd

Veel productkennis en een goede service

Productkennis