Luuk Steller, 7 jaar

Het is een goede stuntten, maar…… er zitten hele scherpe punten aan. Ik heb al een heleboel schaafwonden . Ik vind stunten nog steeds leuk!

Sterke punten / Stärken

De regenboog kleuren zijn heel mooi.

Beniers

Snelle levering h

Klantcontact en goede service

X

H GRUIJS

Snelle service

Sterke punten / Stärken

Duidelijk website en order goed te volgen

De stapjes zijn top

Geweldig

Goede keuzehulp

Alles is aanwezig

Michel & Heidi

Het lukte niet door problemen aan onze kant een bestelling te doen.
Na contact met de mail is dit helemaal goed gekomen en was onze bestelling heel snel bij ons thuis afgeleverd

Veronica

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Kwaliteit

Anne

Klantenservice

Nee

Goede informatie opde site en goed meegedacht telefonisch

Informatie

Michael

Top. Zijn in de winkel met top service en expertise behandeld

Sterke punten / Stärken

Goed advies en aan de telefoon professioneel behandeld