Wout vG

Wat een goede service! Na een paar longboards te hebben geprobeerd kreeg ik de kans om even een board thuis ter beschikking te krijgen omdat ik nog nooit had gelongboard. Na een weekje heb ik meteen... Wat een goede service! Na een paar longboards te hebben geprobeerd kreeg ik de kans om even een board thuis ter beschikking te krijgen omdat ik nog nooit had gelongboard. Na een weekje heb ik meteen een board gekocht en die gebruik ik nu met veel plezier

Sterke punten / Stärken

Klantgericht, vakkundig, goede service en zéér vriendelijk!

Naomi

Hele fijne webshop met fantastisch snelle service. Ik had een e-mail gestuurd en een dag later had ik al concreet antwoord. Ook duurde de levering maar één dag!

Sterke punten / Stärken

Snelle reactie via de e-mail en snelle levering.

Ik heb zelf grip tape gekocht voor een Rip Stik Waveboard. Zeer aan te raden want is gewoon super kwaliteit en leuke patronen. Zelfde zal wel voor skateboards gelden.

Pascale

Hele fijne winkel, telefonisch vriendelijk geholpen & snel een goed product in huis!

Sterke punten / Stärken

Service bestaat hier nog.

Nee, sorry.

Natasja Hollander

De werknemers zijn zeer behulpzaam! Ze denken mee, nemen de tijd voor kinderen, vragen door, ze zijn eerlijk en geven goede adviezen. Fijne winkel.

De service!

Marieke Bossenbroek

Goede service, vriendelijk personeel

Hulpvaardig

C. Van Wissen

Wat een fantastische winkel!
Wat een fantastische winkel!
We hebben hier een afspraak gemaakt voor onze kleinzoon van 9 jaar om een nieuwe stuntstep uit te zoeken. Hij was zo blij met de informatie die hij kreeg en dat hij ook zelf kon uittesten.
Helemaal tevreden met de stuntstep die hij uiteindelijk gekocht heeft.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijkheid en kennis van zaken

de Leeuw

Oke

duidelijk

??

Van der laan

3e step gekocht bij hun gekocht.
Service was weer top.
We konden s'avonds terecht om een nieuwe step uit te zoeken met ons zoontje voor ze verjaardag.
Goede uitleg en dacht met ons...
3e step gekocht bij hun gekocht.
Service was weer top.
Goede uitleg en dacht met ons zoontje mee.

Te veel om op te noemen

Karin

Goed geholpen aardig en geduld eenwieler en stuntstep gekocht

Aardig geduldig

Rolschaatsen / skates

Streetsurfshop

Echt fantastisch.

Sterke punten / Stärken

Zeer behulpzame, ontspannen, kundige en vriendelijke medewerkers, die veel toelichting en raad geven, advies op maat bieden, alle tijd voor hun klanten nemen, klanten allerlei mogelijke... Zeer behulpzame, ontspannen, kundige en vriendelijke medewerkers, die veel toelichting en raad geven, advies op maat bieden, alle tijd voor hun klanten nemen, klanten allerlei mogelijke vervoermiddelen laten uitproberen, en zelfs bereid zijn om (dure) artikelen uit te lenen om uit te proberen. Kleinschalig maar zeer veel keus.