Fem

Snel, keurig en accuraat!

Sterke punten / Stärken

Leuke mensen met verstand van hun producten!

Praktijkonderwijs Assen

Ontzettend klatvriendelijk, snelle levering en mooi materiaal!

Carin

Overzichtelijke website, goede service.

Overzichtelijk en duidelijk

?

Mayke

Telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan . De loopfietsjes binnen 3 dagen ontvangen en ze zijn geweldig !!

klantvriendelijkheid

Nvt

W.v.d. Woude Verlichting

Prima webshop, vlotte levering

Sterke punten / Stärken

Overzichtelijk en makkelijk zoeken.

Bloempje

Goed, klantvriendelijk

Meer keuze in skatebescherming

Gevers

Besteld en de volgende dag in huis als beloofd.

Geleverd als beloofd