Debbie

Snelle service. Goede kwaliteit

Hele snelle service

Sander Janssens

Goede site snel mijn product ontvangen maar er was niet veel in hoge stunstep handlebars

Sterke punten / Stärken

fijne site snel mijn spullen in huis

meer hoge handlebars voor stuntsteppen zou cool zijn

M

Zeer klantvriendelijk. Ik had een bestelling geplaatst, maar deze is niet geleverd. Na contact op te hebben genomen, is er een nieuw artikel gestuurd. Zeer oplossingsgericht en meedenkend

Sterke punten / Stärken

bij de step die ik gekocht hebt, stond een zeer duidelijke uitleg.

geen idee

Van der Ende Veiligheid en training

Super goed, Er brak iets af op de step en het werd goed verholpen. Kosteloos werd er een nieuw onderdeel gestuurd.

Snelle service

Misschien leuk om te vermelden waar de skateparken zijn.

Vwhw

Goede en snel service

Goede uitleg

Jager

Goede website en goede advies

Persoonlijke advies

Betere verpakking

DirkDiggler

Sterke punten / Stärken

Snelle en goede service nasturen ontbrekend onderdeel.

X

Christel

Goede service, vragen werden via de mail direct beantwoord. Tips en adviezen zijn top. Echt aante raden.

Zie hierboven

S