Dennis

Na vele verhalen van andere kids op de pump baan in arnhem. Toch maar eens een kijkje gaan nemen met mijn zoon. Toffe winkel aardig personeel. Winkels als deze zie je helaas niet veel meer. Step... Na vele verhalen van andere kids op de pump baan in arnhem. Toch maar eens een kijkje gaan nemen met mijn zoon. Toffe winkel aardig personeel. Winkels als deze zie je helaas niet veel meer. Step gekocht en oude step laten maken. Eerlijk advies en goede prijzen🤝👍🏼

Sterke punten / Stärken

Aardig verkoper, veel keuze , parkeren gratis voor de deur !!

Ik weet niet of jullie sticker sets hebben? Anders stickers voor op de helm

Marcel Petri

Fijne service!

Sterke punten / Stärken

Prettig contact. Denken mee.

David

Goede en snele levering!! Paket is netjes afgeleverd.

Kwaliteid prijs verhouding

Stickers/t-shurts

Edwin Van Wijnen

Goede service en snel bezorgd.

👍🏻

Snel en correcte website

service

nee

Marcel J Eikhoudt

Kwaliteit/prijsverhouding is goed, verpakken kan iets beter/ noppenfolie

Zie 1

Keuze voor starters en info, hoe pomp ik mijn bord op. Soort van video instructie. Ook onderhoud.

DB

Mooie webshop en erg overzichtelijk

Waar voor je geld !!!

Freek

Zie eerder

Sterke punten / Stärken

Vrolijke bejegening in de winkel en eerlijk

Niet echt nu

J

Toppers! Had een bestelling in tweeën geplaatst en kreeg netjes de verzendkosten terug.

Vriendelijk, behulpzaam, oorecht

Volgens mij enige shop die mountainboardspullen verkopen