Justin Ferron

Snelle levering. Alles was naar verwachting.

Snel en correct

Paris 165 trucks matt black. Niet te krijgen bij alle andere Nederlandse skate webshops.

Ella

Duidelijk, goede prijzen

Natasja

Niet te duur snelle levering
Niet te duur snelle levering
Alleen jammer dat de bestelling niet op de dag wat ik aan gegeven had was bezorgd (zaterdag leveren en kwam 4 dagen te vroeg op dinsdag) gelukkig kwam ik net op tijd thuis om aan te pakken.

Sterke punten / Stärken

Kan niks schrijven bij de andere vragen die hier onder gesteld wordt zo als klantvriendelijk geen idee want heb niemand gesproken,
Reacties snelheid geen idee niks gevraagd want ben gewoon gaan...
Reacties snelheid geen idee niks gevraagd want ben gewoon gaan zoeken op jullie website en zelf de bestelling genomen.
Service geen idee ik heb gewoon iets gekozen en is in 1 doos aan gekomen ik was bijna bang dat de andere 2 dingen niet mee geleverd was maar was in de doos van de step gestopt. Dat vond ik minder prettig ook dat de bezorger kon zien wat ik bestel had dat vond ik minder prettig en me kind mocht het niet zien wat het was.

Koos Papeleu

Super winkel Super personeel Kwaliteit en service !!!

Sterke punten / Stärken

Super winkel Super personeel Kwaliteit en service !!!

niet a la minute

Rost

Top geholpen door Rick (shop Nijmegen). Mijn zoontje had van zijn spaargeld een stuntstep gekocht en die bleek al beschadigd bij binnenkomst. Rick hielp actief zoeken naar een nieuwe. Dat is gelukt... Top geholpen door Rick (shop Nijmegen). Mijn zoontje had van zijn spaargeld een stuntstep gekocht en die bleek al beschadigd bij binnenkomst. Rick hielp actief zoeken naar een nieuwe. Dat is gelukt en die werd zsm opgestuurd. Een blije zoon en vader to gevolg. Wat een goede service.

Sterke punten / Stärken

mooi product en goede klantenservice

David

Goede aankoop, mooie stunt steps waar de kids erg blij mee zijn.

goede prijs/kwaliteit

custom onderdelen voor steps volgens de kids

Laura

Fijne winkel met veel keus

Personeel is erg klantvriendelijk

Nicole Brands

Super goed, ben heel blij met mijn nieuwe skateboard en was heel snel bezorgd

Alles was perfect

Skate accessories