sjoerd

Goede communicatie en oplossingsgericht, ook als iets net even niet meer leverbaar is bijvoorbeeld.

Sterke punten / Stärken

Volledige informatie, alle specificaties bijvoorbeeld. Wel handig voor vergelijken en te beoordelen welke kwaliteit een product heeft.

Nee niet zo direct

Nijenhuis

Heel snel en goed geholpen na melding van beschadiging. Meerdere opties en meedenken in oplossing

Persoonlijk contact

Nina

Super!!

Sterke punten / Stärken

Goedekope verzend opties voor spacers

Speed rings

Nicole

Klantvriendelijk, nemen tijd voor je in de winkel en geven goeie info wat helpt bij het maken van de juiste keuze

Overzichtelijk

Er is al voldoende

Gossen

Goede service

Nee

Evi

Top winkel!

Sterke punten / Stärken

Goede service op locatie en ruim aanbod!

Dex van der Sluis

Heel goed

Snelheid van bezorging

Assortiment is nu al overweldigend

Bartelds

Prima, gekregen wat we besteld hebben.

Snelle bezorging

Geen idee