Mariska

Zeer behulpzaam

Klantgericht

Nee

Carsten

Snel en goed contact en levering

Communicatie, levering

Obstakels

Corina

Makkelijk bestellen, je word goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling staat en het pakket/artikel is netjes geleverd.

Overzichtelijk

Snowboards

Olaf

Wat ik moest hebben hadden ze

prima

Netjes en snel verzonden

duidelijkheid

nee

Peter

Wij hebben vorige week 2 stuntsteppen gekocht in de winkel. We kwamen voor 1, maar na het testen was ook mijn andere zoon om.

Service

Niet zo snel

Dirk

Alles super gelaufen. Schnelle Lieferung. Artikel wie erwartet.

Sehr schnelle Lieferung

Inliner/ SUV Inliner