karin

Goed, overzichtelijke website, makkelijk vergelijken.

Sterke punten / Stärken

foto's, veel info, makkelijk vergelijken, goede prijzen

geen idee

RoelVV

We hebben via de site stuntstep wielen besteld. Voor definitieve bestelling hebben we de winkel gebeld en werden deskundig, vriendelijk en vrolijk te woord gestaan.
Na bestelling werden we...
Na bestelling werden we nagebeld met de check of we de juiste maat hadden besteld (hadden we in het telefoongesprek niet duidelijk gemaakt): superservice wat ons betreft!

Sterke punten / Stärken

Uiteindelijk is een set prima producten geleverd!

Jolien

Positief.

Sterke punten / Stärken

Correcte levering en snelle verzorging.

Peter Peer

Supergoed geholpen in de winkel. Heel erg vriendelijke mensen met hart voor skaten!

Topservice!

nee

B Teeuwen

Goed, kopen ging soepel

Duidelijk, simpel, betrouwbaar

nee

William

Als leek naar binnen gegaan omdat ik altijd al het Longboarden wilde proberen. Hier advies gevraagd, op een heel aantal longboards gestaan/gereden om dit even te testen en voelen. Heel erg... Als leek naar binnen gegaan omdat ik altijd al het Longboarden wilde proberen. Hier advies gevraagd, op een heel aantal longboards gestaan/gereden om dit even te testen en voelen. Heel erg duidelijke uitleg, je wordt serieus genomen en er wordt goed advies gegeven. Ook leuke medewerkers waar je een goed gesprek mee kunt hebben. Overall een top zaak waar je voor al je skate, skeeler, step interesses goed terecht kunt.

Sterke punten / Stärken

Goed advies, duidelijke taal en je kan boards proberen.

Nee. Alles wat je nodig hebt is er.

Frans Heesakkers

De ervaringen met Streetsurfshop zijn niet helemaal tevredenstellend.

Sterke punten / Stärken

de informatie en communicatie zijn prima; de overige vragen kan ik alleen met met 'slecht' beantwoorden omdat ik deze reactie anders niet kan versturen. Ik hoop dat ik in een volgende enquête... de informatie en communicatie zijn prima; de overige vragen kan ik alleen met met 'slecht' beantwoorden omdat ik deze reactie anders niet kan versturen. Ik hoop dat ik in een volgende enquête overal 'uitstekend!!' kan invullen.

Een setje van 2 eenvoudige sleutels waarmee de speling op de steps (alle?) nauwkeurig en regelmatig kan worden bijgesteld. Dit zal de veiligheid en de gebruiksduur enorm bevorderen. Zo'n setje hoeft... Een setje van 2 eenvoudige sleutels waarmee de speling op de steps (alle?) nauwkeurig en regelmatig kan worden bijgesteld. Dit zal de veiligheid en de gebruiksduur enorm bevorderen. Zo'n setje hoeft slechts enkele Euro's te kosten en het voorkomt dat de gebruiker steeds naar een fietsenmaker moet om de afstelling te verbeteren. Een 'normale' doe-het-zelver heeft nl zelden twee vaste of verstelbare sleutels van de maat waarmee de moeren kunnen worden verdraaid.

Irma

Goed en duidelijk

Overzichtelijk

De Vries

Alles prima in orde

Klantvriendelijk, reageert snel

Jacobs

Zeer goede ervaring met deze webshop. Informatieaanvraag binnen een half uur beantwoord via e-mail.

Snelle levering.

Tas voor inklapbare step.