Suzanne

Was prima. Was alleen onduidelijk wanneer het pakketje zou binnen komen

Overzichtelijk

Nee, geen idee

Max yorulmaz

Vette shop, groot aanbod .

Sterke punten / Stärken

underground maar toch open en transparant

Koffieautomaat

Sylvana

Goede ervaring,veel keus op de website en snelle levering

Veel keus

Ik heb eerlijk gezegd voor skates gekeken en niet verder

anoniem

Arthur

Super klantvriendelijk!!!

Probleem snel opgelost

Alex

Mijn ervaring met Streetsurfshop is zeer positief! De levering was super snel en ik ben heel blij met mijn skateboard.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering en goede kwaliteit

Elke

Bijzonder goede en duidelijke uitleg zowel telefonisch als in de winkel.

Vriendelijkheid, deskundigheid

Van den biggelaar

Super hele vriendelijke mensen meedenkend

Top klantvriendelijk

Pauline