Robert

Snel verzonden en netjes verpakt. Leuk skateboard voor een goede prijs

Veel keuze in producten

Geen idee

Fed

Goed en kundig advies per mail

Kennis van zaken

Johan

Goede ervaring

doen wat ze zeggen

Op het moment niet

Snelle levering knappe bezorger

Robin

Snelle levering van goede spullen

Sterke punten / Stärken

Goed spul voor een mooie prijs

Skates

Bart Boogaard

Great gear, great servive, direct delivery. Zero problems, clear website, only issue i got is id like to see more products, more different bushings for example or pivotcups, these tiny rubbers... Great gear, great servive, direct delivery. Zero problems, clear website, only issue i got is id like to see more products, more different bushings for example or pivotcups, these tiny rubbers change so much to your setip6n cost hardly anything so for me its fun to collect different sizes brands shapes hardnesses for the hobby n to have all these options at home..

As above

As above

Mark

Slecht. Step besteld maar er word een goedkoper model geleverd. Omdat die andere die we besteld hebben pas over een paar weken leverbaar is hebben we besloten om deze te houden. En gezegd dat het... Slecht. Step besteld maar er word een goedkoper model geleverd. Omdat die andere die we besteld hebben pas over een paar weken leverbaar is hebben we besloten om deze te houden. En gezegd dat het verschil maar terug betaald moet worden maar daarna niks meer gehoord!

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Mark,
Hoi Mark,
Er is geen goedkoper model geleverd, maar de bestelde step, met een andere kleur stuur. Wij dachten dat dit verder naar jullie tevredenheid afgehandeld was, We vinden het dan ook erg jammer om via deze review(en niet met een belletje of een mailtje) te horen dat dit niet zo is.
- Streetsurfshop

Robert