Axel De Vrijer

Goede klantenservice/vriendelijke personeel/ze kunnen alles vertellen en uitzoeken welke board bij jou past. Aanrader dus!

Sterke punten / Stärken

Veel informatie/en je vragen zo beantwoord

Meer sector 9 boarden.

M. KRISPIJN

Telefonisch informatie/advies over een product ingewonnen. Heel prettig en kundig te woord gestaan.

Klantgerichtheid

Geen mening

Sterke punten / Stärken

Een mooie stevige stuntstep voor onze kleinzoon

Weet ik niet, heb alleen naar stuntstep gekeken.

Arjen

Hele goede service

Sterke punten / Stärken

Goed contact en goede service

Rolschaatsen voor volwassenen

Linda

Fantastisch

Top service

Nicole

Snelle levering en mooie/stoere step voor mijn zoon zijn verjaardag wat hij erg blij mee is.

Conny van Tol

Goede productinformatie

Nee

Daniëlle Tijhuis

Snelle en goede service

Sterke punten / Stärken

Werd goed op d hoogte gehouden van mijn bestelling. Ene dag besteld, volgende ook echt in huis

Nee sorry

Marc Smits

Goed en vriendelijk advies

Mail contact en assortiment

Nee

Jaap

Zeer prettig contact gehad. Zowel telefonisch als in de shop. Deskundig advies, veel verstand van zaken. Er werd écht de tijd voor ons genomen. Ook zeer tevreden met het aangeschafte product. Ik kom... Zeer prettig contact gehad. Zowel telefonisch als in de shop. Deskundig advies, veel verstand van zaken. Er werd écht de tijd voor ons genomen. Ook zeer tevreden met het aangeschafte product. Ik kom er zeker terug, ondanks dat het voor ons een uur rijden is.

Deskundig advies
Werken op afspraak > ze nemen echt de tijd voor je
Groot assortiment