Martijn

Mooie zaak, gezellig ervaren personeel met skatekennis!

Sterke punten / Stärken

Ruim assortiment en een passie voor goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs!

Misschien stickers om board/step mee te versieren?

Coen Witjes

Bij de steetsurfshop gekomen omdat step gestolen was en met een longboard naar huis!!
Dag erop hebben ze een step gerepareerd en de kids kunnen beide weer spelen!
Top bedrijf die weten dat...
Dag erop hebben ze een step gerepareerd en de kids kunnen beide weer spelen!
Top bedrijf die weten dat spelen heel belangrijk is.
We komen zeker terug!
Gr Coen Witjes

Service

Meer vliegers!

Erik Hogenboom

Zeer goed, goede informatie en vriendelijke mensen

Aandacht

nee

Sabrina

Alles bestens. Gute Angebote. Tolle Ware. Schneller Versand. Immer wieder gerne. Vielen Dank

Sterke punten / Stärken

Versand nach Deutschland hat super funktioniert.

Mooie site met mooie spullen

Nee

Meer skateproducten zoals Lucky Scooters

B

Vriendelijk en snel

Sterke punten / Stärken

Kennis van zaken en meteen repareren in de werkplaats.

Nee

Wim Mahulette

Zeer klantvriendelijk

Sterke punten / Stärken

informeert uitstekend over de producten

Ik hoop in ieder geval dat de Landrollers in jullie assortiment blijft.

Pogo Bissy

Vriendelijk advies gekregen, we hebben verschillende sticks kunnen proberen en uit eindelijk zeer tevreden met een mooie pogo stick naar huis

Sterke punten / Stärken

Kennis van zaken, neemt de tijd en een mooie assortiment.

Handschoenen voor pogo stick