Koen

Echt een super ervaring ze helpen je goed en hebben veel zin en goeie spullen

Goeie hulp

Ja een longway kaiza deck

M

Snel geleverd

Martin

Goed product, snelle levering!

Snel bezorgd

Kinderhelm

Ninke

Fijne shop, bestelling snel verzonden en telefonisch bereikbaar voor vragen.

Sterke punten / Stärken

Goed bereikbaar voor vragen.

Een standaard voor aan de muur waar je je handvat van je step in kan hangen zodat je hele step blijft hangen aan de muur.

Annabel van Brussel

Vriendelijke communicatie, snelle verzending

Sterke punten / Stärken

Snel iemand te spreken/reactie op mail

Neen

H.Bergsma

Prima, klantvriendelijk

Professioneel, betrouwbaar

Nvt

KVV

Goed geholpen, gezellige mensen

Sterke punten / Stärken

Goed en eerlijk advies en net geprijsde steps

Bos

Goed advies gekregen

Ruime keuze

Tinneveld

Prima prijs en heel snel en goed geleverd!

Prijs en snelle levering

Angela Jeuken