An

Zeer goed

Goede comunicatie

Ga zo door

Marieke

Klantvriendelijk en zeer goed geholpen

Goede, eerlijke informatie

Ua

Goed service. Ze nemen de tijd om je te helpen

Goed service

Skate mutsen

Dick

Zeer goed en kantvriendelijk.

Goede aanbevelingen
Breed assortiment
Erg kantvriendelijk
Testhal om producten uit te proberen

Onewheel GT

Jesse

Ben goed geholpen door de super vriendelijke en enthousiaste eigenaar en heb na gebruik zeker geen spijt van mijn aankoop.

Sterke punten / Stärken

Veel kennis en ervaring en een super groot assortiment

Nee

Pascal

Nvt

Nvt

Enuff blank deck. Zijn wat goedkoper maar nogsteeds prima voor skaters.

Anne

Zeer goed! Aangeraden door een vriend. Heb de site bekeken en een kort voordat ik kwam gebeld. Ben weggegaan met een nieuw longboard. Super service.

Sterke punten / Stärken

Klantvriendelijkheid en groot assortiment.

Niet echt! Al zouden waveboards misschien wel grappig zijn haha

ingeborg

Heel persoonlijk en goed geholpen

Persoonlijk en deskundig

nee

Maarten

Briljante service en fantastisch breed assortiment. Echte hobbyisten !

Service en kennis

Nee

Floor

Super winkel, veel keus, expertise, aardig. Goed geholpen!

Groot assortiment, expertise, klantvriendelijk

Nee sorry