Soledad

Zeer goede ervaring, vorige week voor mijn zoontje een skateboard gehaald eerlijk advies, werd ook ruim de tijd genomen om ons te helpen en we mochten zelfs een kijkje nemen in het magazijn. Super... Zeer goede ervaring, vorige week voor mijn zoontje een skateboard gehaald eerlijk advies, werd ook ruim de tijd genomen om ons te helpen en we mochten zelfs een kijkje nemen in het magazijn. Super service

Zeer goede service

Nvt

nvt

Prima webwinkel

Sterke punten / Stärken

Reageren snel op aanvullende vragen via mail

Geen aanvullingen

tv

Fast and reliable

clear

no

Hoogerwerf

Prima op tijd afgeleverd. Goede service.

Komen afspraken na.

Nee.

Angela v hoof

Goede webshop en snelle levering

Overzichtelijk

JE

Pieter

Gewelgig goed geholpen via de telefoon.

Invoelend, deskundig, vriendelijk!

?

Bary

Kei goed geholpen

Eerlijk uitleg

Nvt

Snelle service

janssen

Bestellingen gaan makkelijk en snel

Goed materiaal