M polman

Hele goede ervaring! Goed geholpen hier. Vriendelijk personeel.

Sterke punten / Stärken

Goed advies, goed gemutst goede zaak!

Bmx

Marc van der Graaf

Fijne zaak.
Vriendelijk en kundig personeel.
Geven goed advies en denken mee.
Prima geregeld, bezoek op afspraak waardoor je echt de persoonlijke aandacht krijgt.
Flexibel,...
Fijne zaak.
Vriendelijk en kundig personeel.
Geven goed advies en denken mee.
Flexibel, passen naar wens onderdelen aan zodat het echt perfect afgestemd wordt aan je wens.
Ruime collectie, mooie merken.
Goed bereikbaar. Zowel telefonisch als per mail vlot antwoord
Goede communicatie.

Sterke punten / Stärken

Betrouwbaar, vriendelijk personeel, goede service en goede producten

K

Roelvanbeers

Aanschaf stuntstep

Sterke punten / Stärken

Snelle reacties en zeer vriendelijk en behulpzaam

Op dit moment niet

Christel

Netjes geholpen

Klantvriendelijk filiaal in Nijmegen

Peter W

Goed advies, ruim assortiment, flexibel

Goed advies, ruim assortiment

Schaatsen

John

Na het kwijtraken, van een Gauswheel, dor GLS, heeft de Streetsurfshop, met een extra zending óp zaterdag, toch nog de verjaardag, van m'n kleindochter verrast, Capeau, Suuperrr Service.

service en contact

nee

MZ

Super kwaliteit product + snel ontvangen

Super kwaliteit product + snel ontvangen

Geen idee

fb

Prima webshop, 2e keer dat ik hier wat besteld heb en heeft elke voldaan aan de verwachtingen.

nee

Marjolein

Zeer klantvriendelijk

Sterke punten / Stärken

Op vragen via de mail wordt snel en duidelijk gereageerd

Nout Leerssen

Prima winkel zeker een aanrader alleen jammer dat ik het verkeerde kreeg maar daarnaast, wel vriendelijk personeel en snel opgelost😃👌👍

Sterke punten / Stärken

Bijna alles in orden de winkel heel mooi gesorteerd😃

Longway kaiza deck