Arno

Goede service snelle reactie, bij kleine beschadiging geen enkel probleem om te ruilen. Echt gewoon top!

Goede plaatjes

Ruben

Supergoed! Van te voren een afspraak gemaakt. Ik werd vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd.

Duidelijke uitleg.

Ne

Circus snor

Positief

Snel en betaalbaar

Wat meer pedagogisch balans materiaal. Pedalos bijv.

Fahri

Goede service snelle levering en producten waren goed

Sterke punten / Stärken

Snel en goed bereikbaar telefonisch

Johan

Duidelijke website, goede prijs en keurig en snel verzonden.

S

Goed.

Sterke punten / Stärken

Snelle en adequate reactie op hulpvraag.

Mieke

Top!

Duidelijk

Janine

Top advies, snelle levering

Sterke punten / Stärken

Link gekregen welke voor onze stuntstep het beste zou zijn qua wieltjes

Nils

Erg goed te woord gestaan en advies gekregen