Ron

Prima en snelle levering

Snelle 3

loma

Merle

Geweldig! Werknemers zijn zo aardig en behulpzaam.

Klantvriendelijkheid en kwaliteit producten

streetwear?

Elma

Super schnelle Lieferung?

Artikel entspricht den Erwartungen

Einfach weiter so/ es gibt eine Menge Auswahl

Arjan

Snelle levering en goede (telefonische) bereikbaarheid

overzichtelijkheid

nee

Manon moeder van Pim Janssen

Perfect, erg aardig en kundig. Goed geluisterd en superblij met het meedenken in de keuze.

Behulpzaam

Woombikes

Jennifer

Snel en nauwkeurig.

Sterke punten / Stärken

Voor de fingerboards zou het naast vingerrolschaatsen ook leuk zijn om vingerschoentjes te kunnen kopen.

Marjoke

Snelle levering. Mooie step!

Goed product

Remon

Juiste spullen

Phae

Top!!

Sterke punten / Stärken

Prachtige stuntstepjes mogen ontvangen! Goed omschreven op de site zodat ik een bewuste keuze kon maken! Verkeerd stepje was geleverd, een telefoontje gepleegd en een dag later de juiste in huis!... Prachtige stuntstepjes mogen ontvangen! Goed omschreven op de site zodat ik een bewuste keuze kon maken! Verkeerd stepje was geleverd, een telefoontje gepleegd en een dag later de juiste in huis! Prima service dus!

Geen idee