Hans

Eenmalig een bestelling gedaan voor een kinderstep

Nvt

Pim

Super, hartelijke ontvangst en leuke producten

Persoonlijke benadering

Tech deck sets

Richard

Prima levering.
Snel.
Prijs zeker niet te duur.

Scherpe prijs

Thomas

We waren op zoek naar een stuntstep. We kregen op locatie een goede uitleg en er is laten zien wat alle mogelijkheden waren. Onze zoon kon ook diverse steppen uitproberen om te ervaren wat voor hem... We waren op zoek naar een stuntstep. We kregen op locatie een goede uitleg en er is laten zien wat alle mogelijkheden waren. Onze zoon kon ook diverse steppen uitproberen om te ervaren wat voor hem het beste voelde. Het was een duidelijke, heldere, prettige uitleg om te komen tot een mooie aankoop.

Sterke punten / Stärken

Kennis, kunde en voldoende keus aanwezig.

Nvt

Peter

Goed advies in winkel, zo leek het. Na paar dagen bleek dat loopvlak wiel deuken vertoonde. Was niet gewaarschuwd dat polyurethaan wiel MG step niet bestand is tegen gebruik rem.

Groot assortiment.

Nee.

Lucy

Geweldig die service en meedenken van medewerkers. Ik veranderde op t laatste moment het bezorgadres, dat al op een palet in het vervoer lag. Ebben ze het pakket eruit gehaald en opnieuw gelabeld.... Geweldig die service en meedenken van medewerkers. Ik veranderde op t laatste moment het bezorgadres, dat al op een palet in het vervoer lag. Ebben ze het pakket eruit gehaald en opnieuw gelabeld. Ik was zo blij zodat t cadeau voor mijn kleindochter tóch op haar verjaardag aankwam. Super geholpen. Nogmaals dank.

Overzichtelijknog

niet overnagedach