Ties

Fijne winkel,professioneel advies. Maar vooral een fijne laagdrempelige sfeer!

Persoonlijk advies

Emma

Goeie service

Deni van Schie

Heel erg prettig, de levertijd is zeer kort en de producten komen onbeschadigd aan. Er zouden wat meer fotos en specificaties van producten kunnen staan op de website.

Sterke punten / Stärken

Er zijn veel producten te vinden op de site.

Meer Landyachtz boards, meer losse skateboard decks/andere componenten.

Suzan

Ik kreeg uitgebreid tijd en aandacht voor mijn vraag.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijkheid, ongeacht of je veel of weinig uit komt besteden.

?

Johan

Zeer positief, vlotte verzending, alles prima in orde

Sterke punten / Stärken

Volop keuze, elke prijsklasse, kwalitatief goed spul

Rick

Goed en aandachtig geholpen. Luisteren goed naar wat je wilt, helpen je waar nodig en laten je in alle rust zelf aan je board sleutelen.

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk, eerlijk en goed thuis in het vak. Duidelijk dat ze inhoudelijke kennis hebben.

Paris v3 trucks ?

Zeer goed

Snelle verzending

Leo

Koen Schollen

Goede website met duidelijke beschrijving van de diverse stuntsteps.

Overzichtelijk, goede filtermogelijkheden.

Op dit moment niet