Jolanda

Zeer goede ervaring. Ervaren en gepassioneerde medewerkers die goed advies geven. Ook na de levering zijn ze goed bereikbaar voor vragen over de step. Zeer behulpzaam bij het oplossen van een... Zeer goede ervaring. Ervaren en gepassioneerde medewerkers die goed advies geven. Ook na de levering zijn ze goed bereikbaar voor vragen over de step. Zeer behulpzaam bij het oplossen van een vraagstuk. Ze staan voor hun Produkten.

Sterke punten / Stärken

Duidelijke technische omschrijving van de verschillende steps. Enthousiast stuk over het ontstaan van Streetsurfshop. De passie straalt er vanaf.

Stein

Gastvrij en helpt je goed met geduld

Sterke punten / Stärken

Helpen je snel en doen ook nog eens een reparatie zover nodig aan je step/skateboard

Meer merken steppen en een custom systeem om je eige step of board same te stellen

Familie uit flevoland

Super vriendelijke mensen ze komen hun afspraken na ! Erg goed geholpen
Super bedankt ! Zeker de moeite waard om hier te bestellen

Sterke punten / Stärken

Ze komen hun afspraken na
Erg vriendelijke
Denken met je mee

Nee sorry

Joost

Hele mooie winkel, groot assortiment en erg behulpzame medewerkers! Een grote aanrader 10/10

Behulpzaam, groot assortiment, klantvriendelijk

Jeroen

Mooie site, goede producten, overzichtelijk, duidelijk.

Kwaliteit, informatief en snel

Nasma

Heel klantvriendelijk en scherp geprijsd

Klantvriendelijk, snelle levering

Steven

Top service! Ik had het verkeerde adres opgegeven voor aflevering. Zelf opgebeld geweest door Streetsurfshop om de levering opnieuw aan te bieden.

Sterke punten / Stärken

Zeer bereikbaar en pro actieve opvolging

Kledij

Femke

Sterke punten / Stärken

Ze hadden het product dat ik zocht aan een goede prijs

Dex

Goede service en advies!

Deskundig advies en vriendelijk

Hanneke

Goede ervaring, verschillende skateboards uit kunnen proberen en goed advies

Sterke punten / Stärken

Aanbod met goede prijs-productverhouding. Ruim assortiment