Tjalina

Snelle levering goede service

Sterke punten / Stärken

Snelle levering, keurig verpakt!

Luuk Terwindt

Fijne ontvangst duidelijke uitleg en juiste informatie

Sterke punten / Stärken

Eerlijke uitleg en perfecte informatie

Geen idee

Desiree

Goed, klantvriendelijk, goede uitleg en denkt met je mee

Goed, klantvriendelijk, goede uitleg en denkt met je mee

Nvt

Frank

Goed advies, snelle levering. Product voldoet prima

Sterke punten / Stärken

Snelle reactie op vraag over product

?

Rodney

Goede service en snelle levering van goede producten!

Snelle reactie

G

Professioneel en klantvriendelijk. Verademing om bij een meedenkend bedrijf iets te mogen kopen.

Professioneel en klantvriendelijk

ik heb helaas geen suggesties

Jim

Zeer goed

Veel op voorraad

Marshall

Makkelijke site

Overzichtelijk

marjo

Goede ervaring. snelle reactie en bezorgen

Sterke punten / Stärken

goede uitleg over product dat ik wilde

verder niet gekeken

Thijs

Mijn ervaring met Streefsurfshop is goed, snelle levering van bestelde product.

Uitgebreid assortiment

Meer elektrische longboards/mountainboards (deze zijn alleen jammer genoeg nog illegaal in Nederland)