Marleen

Webshop met winkel met veel kwalitatieve goede producten. Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen. Op afspraak werkt prettig en snel.

Sterke punten / Stärken

goede service, snel en vakkundig

Marjolein

Ruud

Klantbeleving 3.0

Deskundig klantvriendelijk beleving

Martijn

Donderdags iets besteld, (voor 4 uur besteld volgende dag in huis). Kwam uiteindelijk 6 dagen later binnen. (nou binnen is een groot woord, moest het zelf ophalen bij een ophaalpunt.). Was thuis... Donderdags iets besteld, (voor 4 uur besteld volgende dag in huis). Kwam uiteindelijk 6 dagen later binnen. (nou binnen is een groot woord, moest het zelf ophalen bij een ophaalpunt.). Was thuis maar de bezorger heeft alleen een briefje naar binnen gegooit dat ik niet thuis was. Niks op het briefje ingevuld of wat dan ook. Het artikel(griptape voor een penny nickel) is dramatisch te noemen, uitsnede hiervan kwam totaal niet overeen. Ik begrijp natuurlijk dat streetsurfshop niet zelf de griptape maakt maar een beetje kwaliteitscontrole kan geen kwaad lijkt me. Voor mij geen 2e keer in ieder geval.

Reactie Streetsurfshop:

Hoi Martijn,
We schrokken een beetje van je review. Ik ben daarom gaan kijken wat er mis is en ik zie het volgende:
Je bestelde op vrijdag na 4 uur. Dat betekent dus dat je bestelling (zoals...
Hoi Martijn,
Je bestelde op vrijdag na 4 uur. Dat betekent dus dat je bestelling (zoals beloofd) maandag verstuurd is. Dan zie ik inderdaad een leverpoging waarbij er niemand thuis was. Dan hoort er uiteraard een briefje in de bus, excuses dat dit niet gebeurd is!
Daarna zie ik in de track & trace dat de bezorging door je zelf is omgezet naar een levering aan een pakketshop (anders hadden ze de volgende dag nog een lever poging gedaan).
Betreft de griptape: Begrijp ik dan goed dat je iets anders hebt ontvangen dan op de foto stond? Want in dat geval moeten we dat natuurlijk oplossen. Kun je ons hierover een mailtje sturen?
Vriendelijke groet,
Streetsurfshop

Jayden

Zeer tevreden

Sterke punten / Stärken

Goede kennis van zaken , vriendelijk

Hamid Gerrits

Vriendelijk geholpen. Genoeg keuze uit produkten.

Vriendelijkheid personeel. Deskundigheid personeel. Veel keuze

assortiment is zeer uitgebreid

Ed Ector

Wij kochten voor onze kleindochter een springstok/podostick. De uitleg in de winkel was duidelijk en vriendelijk. Plus de toegezegde service. Inspirerende winkel. Wij waren zeer tevreden.

Duidelijkheid

Natasja

Super service , ging makkelijk op de site en de volgende dag al binnen .

Geen idee

Yvonne

Geweldige winkel, heel klantvriendelijk

Sterke punten / Stärken

Heel klantvriendelijk; winkel heel een relaxte sfeer en is net een "snoepwinkel" voor kleine en grote kinderen

Vans Skatepack