Jort

Leuke winkel! Goede uitleg en mooie producten.

Sterke punten / Stärken

Winkelmedewerker meent veel tijd voor de klant.

Vliegers

Lars

Geweldig!!! Behulpzaam!!

Kennis, geduldig, behulpzaam

Geen idee

Bas

Heel goed en deskundig geholpen!

Goed advies gegeven.

Nee

Oguz

Kompetente und sehr nette Mitarbeiter

??

Ja

Mark

Prima uitleg en snelle levering

Sterke punten / Stärken

Duidelijke uitleg en hulp bij keuze gekregen via de telefoon. Besteld en volgende dag in huis

Nee

Daimon

Geweldige winkel goede service

Snelle bediening professionele werknemers

Flikkerstep uit Engeland

Jeroen

Goede service en vriendelijke mensen. Ik had wat vragen en die werden duidelijk en goed beantwoord. Er spreekt passie en betrokkenheid uit de manier van werken.

Passie voorde producten

Waterborne surfadapter

Leon

Prima shop, snelle levering

Sterke punten / Stärken

Goed aanbod en goede informatie

Daan

Zijn erg vriendelijk en hebben goed geholpen

Hebben veel kennis

Momenteel niet

Peter

Gewoon goed!

Sterke punten / Stärken

Goede prijs en snelle levering

Nvt