bernard blaas

Zeer zeer zeer goed, zeer klantvriendelijk

Service, behulpzaamheid, kennisnivo

Nog een stuntstep voor mn 3e zoon

Patricia Stevens

Snelle levering. Goede informatie.

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Goede informatie.

Bastiaan

Prima ervaring en goed contact met de winkel. Na bestelling ontving ik mijn pakket netjes binnen twee dagen (ik had s’avonds laat besteld. Hier bestel ik zeker weer!

Goede, vriendelijke, snelle en eerlijke Communicatie. Zeer oplossingsgericht

Nee, zeer compleet assortiment. Kleine opmerking, de website vind ik wat onoverzichtelijk door de grote productfotos en wellicht door de rode kleur. Ik bestel mijn skate spullen vaak bij Revert95 en... Nee, zeer compleet assortiment. Kleine opmerking, de website vind ik wat onoverzichtelijk door de grote productfotos en wellicht door de rode kleur. Ik bestel mijn skate spullen vaak bij Revert95 en die hebben allround minder assortiment op verschillende secties maar de website navigeert makkelijker, zowel op mobiel als lap/desktop. Just a tip...

Jelle

Uitstekend!

Service

Elektrische skateboards [Elwing]

Stephanie

Prima geleverd, duidelijke informatie, snel in huis, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ruim assortiment

Nvt

Heleen

Prima,hadden het verkeerde artikel geleverd 3 dagen later het goede in huis.

Nee

Marianne

Super !

Nee

Arnold

Saskia

Super fijne en klantvriendelijke informatie gekregen en mogen testen!

Nvt

Sami

Zeer tevreden!!

Sterke punten / Stärken

Verstand va zaken en zeer goed advies

Ze hebben eigenlijk alles, ik zou niet weten wat eigenlijk