Mees

een grote testbaan

Caithlin

Goed geholpen eerlijke verkoper dit 8s goud waard

Sterke punten / Stärken

Uitleg in de winkel is goed

Suzanne

Goed, snelle service

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Voldoende info op de site.

Troost

Top. Mooie spullen. Enthousiaste verkoper, veel kennis en eerlijk.

Sterke punten / Stärken

De verkoper en het assortiment.

Mirza

Geweldige service, geweldige producten

Goede klantenservice

Culinair De Man

Zeer snelle en goede levering.

Sterke punten / Stärken

Met een vraag over het product keurig en zeer vriendelijk middels de telefoon te woord gestaan.

Leo

Heel tevreden

Service

Jo

Snelle levering, goede kwaliteit

correct

neen

Chris

Veel keus! Veel extra’s zoals stickers en andere coole dingen.
En na vergelijking betaal je de mooiste prijs!

Het assortiment is ruim

Vliegers!

Jalita

Goed advies en uitstekende service.

Sterke punten / Stärken

Divers programma en grote variatie in prijzen en kwaliteitsklasse.

helaas niet.