Sabine

Prima service, snelle verzending

Makkelijk zoeksysteem

Nee

Lizzy

Perfecte service en super klantvriendelijk!

Sterke punten / Stärken

Zeer goed geholpen met de aanschaf van een stuntstep!

Eventueel meer kleding van skatemerken?

Mika Finn Smedinga

Prettige service, ze nemen nog de tijd voor de klant! Veel knowhow#

Veel Assortiment

Romane

Goed en vriendelijke

Kennis

Tim

Zowel fysiek in de zaak (pre-corona) als nu weer perfecte levering en service.

Sterke punten / Stärken

Super vriendelijke en enthousiaste bediening. Snelle levering online.

Vingerstuntstepjes waren tijdelijk in de hele wereld nergens te krijgen, en nu hebben jullie ze weer!! Super..!!!

Jeroen K

Prettige website, ruime keuze

Ruime keuze, snelle levering

Nee

Dane

Mensen met kennis, goed advies, uitstekende (extra) service, ruime keuze en eerlijk! De volgende keer ga ik absoluut weer naar ze toe.

Kennis, service, eerlijk.

Alvaro

Wunderbar :)

Sterke punten / Stärken

Die Lieferung war wie gesagt.

Nein.