Benito

Patricia

Top!

Snelle service

Gabriel

Super aardig medewerker , die ook heel goed adviseert en ze denken ook met je mee dus echt een aanrader.

Mee denkend, goede uitleg

Nvt

Erwin

Top shop!

Top shop!!

Nee geen verdere opmerkingen

Mateloli

Goede ervaring met de aanschaf

Goede informatie op site

Peter

Zeer vriendelijke mensen,snelle verzending en helpen graag meedenken over een oplossing tot een perfecte stunt step zodat ons zoontje weer snel in het skatepark kan steppen.

Service en vriendelijkheid

Het is al een zeer uitgebreid assortiment en zeker voor de beginnende Skater of stepper niet te duur

Jakob

Top

Sterke punten / Stärken

Snelle bezorging, goede beschrijving. Duidelijke foto’s

Olaf

Sehr schnelle Lieferung! Alles super

nee

Fam.

Eerst verkeerde board ontvangen, maar na een telefoontje stuurde Streetsurfshop meteen het nieuwe board op, met een retoursticker in de doos!

Snelle, perfecte service!

Marina

Snelle levering, ik had wieltjes 100 mm en handvatten voor de stuntstep, het werkt goed kind is weer blij.

Sterke punten / Stärken

Nee ik ben niet thuis in de producten