Heel goed!

Sterke punten / Stärken

Alles goed maar misschien nog wel wat duidelijker aangeven waar het pakket zich bevindt

Stella

Snelle levering, erg tevreden met mijn nieuwe longboard

snelle levering

Frank

Zeer goed, werd snel antwoord gegeven op vragen

Contact

katarina

Zeer vriendelijk en vakkundig onderlegd personeel. Ze nemen de tijd voor je! Ben ook erg blij met mijn product!

klantvriendelijkheid, service, vakkundigheid

nee

Xavi

Goed en eerlijk advies gekregen !

Sterke punten / Stärken

Aanvoelen wat de klant wil en niet het duurste producten willen verkopen.

Elize

Ze leveren echt super producten en hele goede service!

Gewoon goed

Misschien de groei eenwielers die nu uit het assortiment zijn?

Elia

Zeer positief. Goed advies gekregen mbt de aanschaf van een eerste skateboard.

Advies en ruime keuzemogelijkheden

?

Myrthe

Duidelijke site, redelijke levertijden, goede prijs/ kwaliteit.

Overzichtelijke site

Jessica

Top

Zeer klantvriendelijk

Helmen en bescherming

Pieter

Leuk skateboard gekocht voor een mooie prijs.

Goede prijs

Niet onmiddelijk