roos

Correct en snel

Sterke punten / Stärken

Overzicht en het vinden van de producten.

Kan nu niets verzinnen

Liam.

Goed! Erg behulpzaam en vriendelijk.

Snel en duidelijk.

Nee.

Melissa

Super service. Hadden een probleem step was niet meer op voorraad zoontje was bijna jarig. Perfect opgelost en step was optijd binnen. Zoon was zo ?

Service

Nee

Mari

Duidelijke website en snelle levering!

Sterke punten / Stärken

Snelle verzending en nette prijzen.

J.P.

Snelle levering en goed advies

Vriendelijke en goede feedback

Grotere longboard wielen

Anne

Goede service, klantvriendelijkheid en kundig!

Sterke punten / Stärken

Als een onderdeel niet persee aan vervanging toe is zeggen ze dat ook

Nee

jay

Geweldig! Levering kwam snel en goed verpakt.

Sterke punten / Stärken

De snelheid van bezorging.

Misschien iet's met RGB elementen op longboard zelf?

Stan

Goede uitleg

Geen idee

Wouter

Zeer snelle levering, zeer scherpe prijs.

Scherpe prijs

Losse longboard wielen of trucks.
Misschien bushings etc.

Familie Vruggink