BSO de Heiweg

Marion

Top

Goede informatie

Emile

Superfijne communicatie ook in deze tijd. Een belletje voor advies en direct besteld. Top!

Sterke punten / Stärken

Vriendelijk, behulpzaam, kennis en advies..

Niet echt..

Patitta

Schnell und gut

Gut

Nein

Katja

Skater waren schon benutzt. Keine Neuware. Viele Kratzer und Schrammen am Schuh. Skater-Karton völlig zerrissen.

Keine?

Nein

Nieko

Heel groot assortiment

Nope

Bart

Goed materiaal, snelle levering

Elske

Fijn winkel, goed geholpen door het personeel. Ik kwam mijn eerste longboard kopen en wist dus niet zo goed waar ik op moest letten. Ik werd erg vriendelijk geholpen, verschillen tussen de modellen... Fijn winkel, goed geholpen door het personeel. Ik kwam mijn eerste longboard kopen en wist dus niet zo goed waar ik op moest letten. Ik werd erg vriendelijk geholpen, verschillen tussen de modellen werden goed uitgelegd en ik mocht rustig verschillende modellen uitproberen. Goede balans tussen informatie geven/helpen en de rust om zelf even te kijken/denken zonder dat er iemand in je nek staat te hijgen.

Klantgericht

Daan

Perfecte service!

Service

Meer keuze in skeelers/in-line skates

Niels

Super, mooie cruiser voor een betaalbare prijs en snelle levering!