Elko

Snelle service

Sterke punten / Stärken

Grootte keuze in het aanbod.

Ik zou het niet zo snel weten

esther

Prima service, live en op de site

goede uitleg

nee

Stefanie

Degelijk materiaal - snelle levering

Neen

Crmx

Perfecte & snelle communicatie. Record brekende verzending

Communicate & snelle zending

Ik had een skate ramp gekocht. Deze worden vaak gebruikt voor RC auto fanaten. In de RC wereld bestaat ook een resem aan rampen die populair en moeilijk te vinden zijn buiten de US.

Lotte

Ik heb een goede ervaring gehad. Ze leveren wat ze moeten leveren. De producten zijn mooi en de klantenservice was vriendelijk en snel

Goede klantenservice. Mooie producten

Nee, ik ben een newbie

Melissa

Duidelijke website, vlotte levering

Sterke punten / Stärken

Ik wist dankzij de site welke maat skateboard mijn dochter nodig had

Simpele beschermsets (goedkoop) voor kinderen

Stella

Goed. Vriendelijk personeel. Ik had een vraag over een onderdeel van mijn rolschaatsen en daar hadden ze een duidelijk antwoord op. Ook een snelle verzending!

Klantgericjt

Nee

Luc

Goede site met groot aanbod stuntsteppen

Sterke punten / Stärken

veel aanbod, omschrijving van de steppen verschillende soorten

nee

F.