Vincent

Mooie artikelen veel keus en snelle verzending

Goede aanbiedingen snelle verzending

Thomas

Zeer goed! Telefonisch goed advies en hele snelle levering!

goed advies per telefoon

skate kleding

SJ

Vriendelijke en deskundige hulp gekregen bij het bestellen van een nieuw onderdeel.

Sterke punten / Stärken

Deskundigheid, vriendelijkheid, snelheid van reageren.

Niet echt

Anke

Prima, snelle reactie

Snelle reactie

Claire

Goede uitleg producten, nette service en super klantvriendelijk!

Sterke punten / Stärken

Goede uitleg producten, nette service en super klantvriendelijk!

Margot

De Streetsurfshop wordt gerund door mensen die niet alleen verstand van zaken hebben, maar ook gepassioneerd zijn voor de producten die ze verkopen en dat is te merken. Uitstekend geholpen toen ik... De Streetsurfshop wordt gerund door mensen die niet alleen verstand van zaken hebben, maar ook gepassioneerd zijn voor de producten die ze verkopen en dat is te merken. Uitstekend geholpen toen ik niet goed wist welke wieltjes ik moest kopen. Zeer tevreden!

Sterke punten / Stärken

Heldere site, bij vragen kan je altijd bellen voor persoonlijk advies.

Misschien skaterschoenen (Vans)? Maar ik ben al heel tevreden.

Sierd

Top zaak. Ik had na aankoop van mijn longboard een kapotte lager. Na dit gemeld te hebben, kreeg ik gelijk een nieuw setje lagers met toebehorende sleutel toegestuurd. Top klantenservice

Klantenservice en prima website

Maarten Brys

Jammer genoeg geen goede ervaring. Leverde een t-shirt in foute maat. Gemaild hierover. Sindsdien geen enkele reactie meer.

Chiel

Top!

Sterke punten / Stärken

Ondanks de pandemie gewoon de volgende dag geleverd! Dat is op zich al een hele prestatie.

jr

snelle levering