Peter

Wij hebben een stuntstep besteld en dat is allemaal goed gegaan.Dus die ervaring is goed

Sterke punten / Stärken

Zou aanbevelen de stuntstep te voor zien van een extra kartonnen doos tegen tocht wel beschadiging van orginelen doos en dan is het meer prive omdat je dan niks ziet (ook handig als verassing.. mijn... Zou aanbevelen de stuntstep te voor zien van een extra kartonnen doos tegen tocht wel beschadiging van orginelen doos en dan is het meer prive omdat je dan niks ziet (ook handig als verassing.. mijn zoontje was jarig en zag direct dat het de stuntstep was bij levering)

Ismay

Ilja

Hele goede service. En vriendelijk personeel . Wij komen de volgende stuntstep hier weer halen.

Vriendelijk personeel

Gabrielle

Snel, duidelijk

Sterke punten / Stärken

Duidelijk, komt afspraken na, en achteraf betalen mogelijk

Niet op gelet, zocht wat ik nodig had

chiara

n.v.t.

carlos

Perfect!

Sterke punten / Stärken

Snelle levering. Strakke prijzen.

Stepperbike?

Wendy

Goede persoonlijke benadering. Komen afspraken na. Goed bereikbaar.

Assortiment.

slacklines?

Snelle levering, uitgebreid assortiment en goede service.
Snelle levering, uitgebreid assortiment en goede service.
Al meerder keren wat besteld. 1x een helm in de shop om kunnen ruilen nadat die te groot was (online besteld). Heel vriendelijk en fijn geholpen.
En met een kapotte skeeler ook weer prima geholpen!

Sterke punten / Stärken

Goede service en hele mooie winkel

Anne

Super goede service nadat er een schroef kwijt was uit de skeeler!!

Sterke punten / Stärken

Hele fijne service en een super mooie winkel!