Prijs/kwaliteit verhouding

Top, alles volgens afspraak

nvt

Zie beoordelingen

Vivek

I moved my house with help of Student Movers two times and both time it was a good experience.
They take care of everything and also keep your interest in mind.
They always advice and give...
They take care of everything and also keep your interest in mind.
They always advice and give ideas to reduce your cost for moving and what is more efficient way.

-Customer Friendly
-Cost effective with Quality service
-Reaction time for your requests
-Flexibility in terms of services

Van Eekelen

Goed verzorgde snelle verhuizing

U bent niet het eerste resultaat op Google, mogelijk kan dit beter. Ik denk dat u zo toch enige klanten misloopt én klanten betalen te veel bij een andere aanbieder.

Scherpe prijs voor goede service. Goede transparante prijsopstelling, daardoor geen verassingen.

M Wuestman

Heel goede ervaring. Verhuizers kwamen vol energie binnen en dachten gedurende de hele dag goed mee. Zou dit iedereen aanbevelen!

Energiek, proactief, meedenken

Esther van Rooij

Een hele goede ervaring met dit bedrijf. Harde werkers die ook nog een sociaal hart hebben! Oog voor de klant hebben en in afstemming met de klant samen werken. Denken met je mee, en hun motto: voor... Een hele goede ervaring met dit bedrijf. Harde werkers die ook nog een sociaal hart hebben! Oog voor de klant hebben en in afstemming met de klant samen werken. Denken met je mee, en hun motto: voor alles is een oplossing. En in vergelijking met de andere verhuisbedrijven hebben zij een persoonlijke aanpak. Top!! Niet te groot worden, want dan verlies je deze kracht ;-)

Heb ik al besproken: misschien de dozen markeren. Dit omdat de dozen verschillen van grootte. Dat had ik in eerste instantie niet in de gaten. Wanneer ze een andere kleur zouden hebben of er zou... Heb ik al besproken: misschien de dozen markeren. Dit omdat de dozen verschillen van grootte. Dat had ik in eerste instantie niet in de gaten. Wanneer ze een andere kleur zouden hebben of er zou iets opvallends aan zijn, waardoor ik dit op zou merken.....had ik bijv. de zwaardere dingen niet in de grotere dozen gedaan, maar in de kleine (waar dit ook voor is bedoeld natuurlijk).

Stipt op tijd. Werken hard door.....en alles stond 14:30 uur al op het nieuwe adres! Ik had zelf ook al veel voorbereid, dus dat scheelt ook. Ik heb hierdoor een hele goede verhuisdag gehad met veel... Stipt op tijd. Werken hard door.....en alles stond 14:30 uur al op het nieuwe adres! Ik had zelf ook al veel voorbereid, dus dat scheelt ook. Ik heb hierdoor een hele goede verhuisdag gehad met veel minder stress dan ik had verwacht.

Hendrik Jan

Voor de 2de keer en opnieuw alles volgens afspraak, zeer klantvriendelijk en meedenken in oplossingen. Top jongens!

Meedenken en uitstekende communicatie tijdens en ook nog na de verhuizing

Feijen

Voor de derde keer jullie ingehuurd en weer helemaal top geregeld!
Afspraken worden nagekomen, hele nette jongens, er word zorgvuldig met de spullen omgegaan.

Geen verbeterpunt

Vooral zo doorgaan!

Nicole Baaijens

Vriendelijke jongens die van aanpakken weten en meedenken

Blijf zo doorgaan!

Toppers!

Evelien

Goede prijs die aangepast wordt naar de snelheid van werken op de dag zelf, viel uiteindelijk flink lager uit. De verhuizers waren kundig, snel en gingen voorzichtig met de spullen om. Verhuizen is... Goede prijs die aangepast wordt naar de snelheid van werken op de dag zelf, viel uiteindelijk flink lager uit. De verhuizers waren kundig, snel en gingen voorzichtig met de spullen om. Verhuizen is meestal stressvol en onplezierig, maar door deze twee heren werd het oprecht een gezellige halve dag. Echt een aanrader!

Goede prijs, snelle service en gezellige verhuizers