Productaanbod/ Designs
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Kwaliteit van het product
Info over verloop van de order

Fenne

Prachtige kaartjes en ontwerp. Bij hulpvraag voor geboortebord razendsnel en goed geholpen.

V

Gebruiksvriendelijke site, veel opties en zeer snelle verzending!

Linda

Snelle communicatie met klantenservice en ruime keuze in designs. Minpunt is de verzending van de kaarten. We hebben voor ruim 200euro aan Geboortekaartjes besteld en deze komen heel simpel in een... Snelle communicatie met klantenservice en ruime keuze in designs. Minpunt is de verzending van de kaarten. We hebben voor ruim 200euro aan Geboortekaartjes besteld en deze komen heel simpel in een papieren enveloppe. Als het had geregend waren onze kaarten dus nat geweest en doordat er verder geen bescherming oid omheen zat waren onze kaarten licht gekruld. Ik vind dat erg jammer. Voor zo'n bedrag verwacht je qua verzending wel meer en iets van een bedank(kaartje) erbij.

Barberieke

Mooie originele kaartjes

Eline

Makkelijke pagina, je kunt continu aanpassen.

L-A

Originele ontwerpen

Alessandro

Snelle levering, veel keuze in aanbod en het gemak om je eigen kaartjes te maken. De ontwerpen blijven ook staan ik je eigen collecties. Snel antwoord. Prijselijk.

Anneke

Super snelle levering

Nicole

Een mooi kaartje gevonden, echter het ontwerp moest wat aangepast worden. Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik binnen een week een nieuw ontwerp naar mijn wensen toegestuurd. Erg tevreden!

Maud

Heel leuke kaartjes, makkelijk aan te passen.
Snelle levering!