Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Menno de Pater

Leuke training in ongedwongen sfeer. Praktische voorbeelden, goed om ook eigen teksten terug te zien en daarmee aan de slag te gaan. Duidelijke handvatten om teksten concreter, helderder en... Leuke training in ongedwongen sfeer. Praktische voorbeelden, goed om ook eigen teksten terug te zien en daarmee aan de slag te gaan. Duidelijke handvatten om teksten concreter, helderder en overtuigender te maken.

Marleen Postma

Een deel van de inhoud van de training was mij al wel bekend, maar de training was desondanks zeker zinvol. De trainer is erg prettig, geeft veel ruimte voor eigen vragen, en weet ontzettend veel... Een deel van de inhoud van de training was mij al wel bekend, maar de training was desondanks zeker zinvol. De trainer is erg prettig, geeft veel ruimte voor eigen vragen, en weet ontzettend veel over Nederlands. Ook is het fijn dat je feedback kunt krijgen op eigen geschreven werk.

Anoniem Anoniem

Ik heb genoten van de training en veel nieuwe, inspirerende inzichten opgedaan. De aangeboden informatie en de oefeningen gaan mij helpen om betere beleidsteksten te schrijven, daar ben ik van... Ik heb genoten van de training en veel nieuwe, inspirerende inzichten opgedaan. De aangeboden informatie en de oefeningen gaan mij helpen om betere beleidsteksten te schrijven, daar ben ik van overtuigd!

Gea is kundig en betrokken. Ze maakt veel ruimte voor de eigen ervaring en de toepassing van het geleerde op je eigen werk. We dwaalden soms wat af, maar het was ook gezellig. De locatie en... Gea is kundig en betrokken. Ze maakt veel ruimte voor de eigen ervaring en de toepassing van het geleerde op je eigen werk. We dwaalden soms wat af, maar het was ook gezellig. De locatie en faciliteiten waren uitstekend.

Hans Frederik

David Barick makes the Writing a Scientific Article course an inspiring and intensive four-day course that I enjoyed immensely. This training, offered by the Taalcentrum-VU, had many exercises,... David Barick makes the Writing a Scientific Article course an inspiring and intensive four-day course that I enjoyed immensely. This training, offered by the Taalcentrum-VU, had many exercises, interactions and practice possibilities.

Paulus de Bats

De training sloot goed aan bij de onderliggende behoefte. Door het verwerken van eigen teksten tijdens de training was er ruimte voor feedback op individueel niveau. Daarnaast was het mogelijk om... De training sloot goed aan bij de onderliggende behoefte. Door het verwerken van eigen teksten tijdens de training was er ruimte voor feedback op individueel niveau. Daarnaast was het mogelijk om zelf onderwerpen aan te dragen. Het ingebrachte onderwerp werd vervolgens uitvoerig behandeld.

sara Frantzen

Een heldere en duidelijke opbouw van de training. Fijn dat we konden oefenen op eigen materiaal. Bruikbare tips, toepasbaar voor in de praktijk. Trainer creëerde een fijne en veilige sfeer in de... Een heldere en duidelijke opbouw van de training. Fijn dat we konden oefenen op eigen materiaal. Bruikbare tips, toepasbaar voor in de praktijk. Trainer creëerde een fijne en veilige sfeer in de groep waardoor je alles kon vragen.

Thoonsen

Erg ervaren, goed Engels sprekende trainer. Veel handige hands-on tips gekregen voor toekomstige presentaties. Training bevat veel oefening. Ook criteria ontvangen waaraan een goede presentatie moet... Erg ervaren, goed Engels sprekende trainer. Veel handige hands-on tips gekregen voor toekomstige presentaties. Training bevat veel oefening. Ook criteria ontvangen waaraan een goede presentatie moet voldoen. Erg blij mee.

Connie Smit

Veel bruikbare tips gekregen goed geoefend met echte situaties en dat werkt altijd prettige. Mooi naslag werk aan de hand van het boekjes Check je tekst is moor om te gebruiken. Prima locatie en... Veel bruikbare tips gekregen goed geoefend met echte situaties en dat werkt altijd prettige. Mooi naslag werk aan de hand van het boekjes Check je tekst is moor om te gebruiken. Prima locatie en goed verzorgd! Prettige docente en heel helder!

J Laros

Uitstekende cursus, bedankt.
Uitstekende cursus, bedankt.
We hebben veel bruikbare tips meegekregen om in de dagelijkse praktijk toe te passen, en hiermee geoefend. Bijvoorbeeld om scherper, korter en positiever te formuleren. Ook het boekje 'Check je tekst' is handig als naslagwerk.