Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Karijn Aussems

I loved the training, very encouraging lecturer, bringing a positive vibe during the course, even when we're a bit quiet. When it comes to the content, it would be helpful if qualitative research... I loved the training, very encouraging lecturer, bringing a positive vibe during the course, even when we're a bit quiet. When it comes to the content, it would be helpful if qualitative research articles are also covered. I'm not doing any quantitative research, so some approaches were not relevant to me.

Een ontzettend leerzame training met een enthousiaste trainer. Goeie handvatten om eerst met helikopterview naar je tekst te kijken voordat je daadwerkelijk aan de slag gaat. Daarnaast handige tips... Een ontzettend leerzame training met een enthousiaste trainer. Goeie handvatten om eerst met helikopterview naar je tekst te kijken voordat je daadwerkelijk aan de slag gaat. Daarnaast handige tips voor het geven van feedback op teksten van anderen.

Kostense

Ik ben erg tevreden over de cursus, heb veel geleerd en vond het interessant! De trainer was erg bekwaam en paste zijn inhoud goed aan op wat de participanten wilden. Er was veel ruimte voor... Ik ben erg tevreden over de cursus, heb veel geleerd en vond het interessant! De trainer was erg bekwaam en paste zijn inhoud goed aan op wat de participanten wilden. Er was veel ruimte voor persoonlijke vragen en ik heb veel geleerd.

Kyra Anoniem

De training biedt praktische handvatten die je gelijk zelf kan toepassen op je eigen werk. Hierdoor weten mijn webteksten nu beter de juiste snaar te raken en hun doel te behalen. De training biedt... De training biedt praktische handvatten die je gelijk zelf kan toepassen op je eigen werk. Hierdoor weten mijn webteksten nu beter de juiste snaar te raken en hun doel te behalen. De training biedt ook inzichten in de SEO-kant van webteksten. Deze theorie gaat niet heel diep (het is ook geen SEO-training) maar zorgt er wel voor dat je bewuster omgaat met SEO en de bijbehorende aspecten

Een erg leerzame training met voldoende interactie. Handige oefeningen waardoor je lezergericht en aantrekkelijker leert schrijven. Ook het SEO-gedeelte helpt bij de bewustwording van het vindbaar... Een erg leerzame training met voldoende interactie. Handige oefeningen waardoor je lezergericht en aantrekkelijker leert schrijven. Ook het SEO-gedeelte helpt bij de bewustwording van het vindbaar maken van je teksten.

Mercedes Carretero Ortega

De inhoud is breed en voor mij zou het beter in meerdere dagen behandeld kunnen worden. Fijn docent, duidelijk, grappig; hij maakt belangrijk pauzen tussen door. Locatie en het eten fantastisch.

Lettink

Een leerzame hands-on workshop!
Een leerzame hands-on workshop!
De cursus dagen waren online, wat fijn werkte. Er zijn veel tips gedeeld en ruimte voor persoonlijke feedback op geschreven stukken, erg fijn om erachter te komen welke punten tijdens het revisie proces aandacht behoeven.
Ik vond het tempo zo nu en dan net iets te snel, omdat ik mijn resultaten van het huidige project nog niet binnen had. Hier viel wel om heen te werken.

Wendy van der Weide

Duidelijke training met veel handige tips over de nieuwe spellingsregels. Dit maakt het makkelijker de regels te onthouden en toe te passen in de dagelijkse werkzaamheden.
Fijn dat de...
Fijn dat de oefeningen herhaald kunnen worden. Hierdoor blijft de geleerde stof beter hangen.
Ondanks dat ik aardig thuis ben in het Nederlands heb ik veel nieuwe zaken geleerd. Het niveau van de training vind ik daarom prima.
De nieuwe regels in de Nederlandse spelling maken het er zéker niet makkelijk op.

Rianne Kokhuis

Duidelijke, heldere en voldoende uitleg. Veel persoonlijke aandacht waarbij in wordt gegaan op de actuele teksten van de deelnemer. Goed inlevingsvermogen van trainster met de diverse werkvelden van... Duidelijke, heldere en voldoende uitleg. Veel persoonlijke aandacht waarbij in wordt gegaan op de actuele teksten van de deelnemer. Goed inlevingsvermogen van trainster met de diverse werkvelden van de deelnemers.

Elise

Ontzettend leuke training, waarbij je de kneepjes van het creatieve schrijven leert. Miriam gaf ons verschillende schrijfopdrachten en gaf ons superhandige tips. Hiermee kan ik zeker aan de slag als... Ontzettend leuke training, waarbij je de kneepjes van het creatieve schrijven leert. Miriam gaf ons verschillende schrijfopdrachten en gaf ons superhandige tips. Hiermee kan ik zeker aan de slag als ik een commerciële tekst moet schrijven.