Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

H. M.

De training was goed. Peter is helder en legt zaken duidelijk uit. Af en toe mag de tempo hoger en er mogen meer onderwerpen aan bod komen. Ik raad iedereen aan om deze training te volgen.

Erg prettige en duidelijke training! Je leert op een makkelijke manier de taalregels door deze op een logische manier te benaderen. Echt een aanrader voor iedereen die zijn grammatica wil... Erg prettige en duidelijke training! Je leert op een makkelijke manier de taalregels door deze op een logische manier te benaderen. Echt een aanrader voor iedereen die zijn grammatica wil verbeteren! Tijdens de cursus krijg je ook een boek dat je als naslagwerk mee mag nemen.

Deb. H.

Prima lesstof. Het begrijpen begint inderdaad bij het gebruik maken van van de taalregels. Deze versloffen gedurende de tijd verstrekt. Het herhalen en bespreken hiervan maakt je wederom bewust wat... Prima lesstof. Het begrijpen begint inderdaad bij het gebruik maken van van de taalregels. Deze versloffen gedurende de tijd verstrekt. Het herhalen en bespreken hiervan maakt je wederom bewust wat je bent vergeten of gewoon niet meer wist. Daarnaast veel tips gekregen bij gebruik van de regels, met naslagwerk. Over het algemeen was de dag leerzaam, gezellig en goed gegeven. Lunch, locatie en samenstelling was goed.

Vegro

We hebben de Onlinecursus spelling van Taalcentrum-VU twee jaar geleden binnen onze organisatie aangeboden. Dat was een groot succes! Daarom doen ook dit jaar weer zo'n zestig collega's die... We hebben de Onlinecursus spelling van Taalcentrum-VU twee jaar geleden binnen onze organisatie aangeboden. Dat was een groot succes! Daarom doen ook dit jaar weer zo'n zestig collega's die cursus.
Verder kregen onze schrijfcoaches in april een fysieke training Correct Nederlands schrijven. Ze volgden met veel plezier de training. Toch vrij 'droge' stof, maar met enthousiasme en humor gebracht door de trainer!

Ik kan er op dit moment geen bedenken.

Lucia Willems

Zeer nuttige cursus waarin je erg veel oefent met presenteren in het Engels in een veilige omgeving. De cursusinhoud werd ook goed afgestemd op de deelnemers. Er werd ingegaan op verschillende... Zeer nuttige cursus waarin je erg veel oefent met presenteren in het Engels in een veilige omgeving. De cursusinhoud werd ook goed afgestemd op de deelnemers. Er werd ingegaan op verschillende belangrijke onderdelen van een goede presentatie. Met plezier gedaan!

Yves Emmanuel Turatsinze

Amal was very practical in the training. The way it is organised from drafting introductions to conclusions makes it conclusive. The materials were very helpful. I suggest that there should me... Amal was very practical in the training. The way it is organised from drafting introductions to conclusions makes it conclusive. The materials were very helpful. I suggest that there should me exercises, in terms of drafting.

Mick Koopman

Beleid schrijven met impact is een zeer leerzame cursus. Als cursist word je geconfronteerd met alledaagse struikelblokken die het de lezer van je stukken niet makkelijker maken. Tijdens het... Beleid schrijven met impact is een zeer leerzame cursus. Als cursist word je geconfronteerd met alledaagse struikelblokken die het de lezer van je stukken niet makkelijker maken. Tijdens het schrijven van teksten ga je hier zelf makkelijk aan voorbij. Daarom is het waardevol dat de cursus je er op wijst dat teksten schrijven makkelijker en aantrekkelijker kan.

Susanne de Backer

Training direct toepasbaar in de praktijk. Trainster heel toegankelijk, goede kennisoverdracht. Leerstof goed te volgen en fijn in online omgeving terug te lezen. Zou zelf wel goed vinden als er 3... Training direct toepasbaar in de praktijk. Trainster heel toegankelijk, goede kennisoverdracht. Leerstof goed te volgen en fijn in online omgeving terug te lezen. Zou zelf wel goed vinden als er 3 weken tussen de 2 trainingen zit doordat er wat vrije dagen waren. Ook zou een opdracht met toepassing van het materiaal van toegevoegde waarde kunnen zijn.

Sanne Reuvers

Leuke training die we direct kunnen toepassen in de praktijk. Goede afwisseling tussen theorie en opdrachten. Geeft duidelijkheid over structuur en formulering van beleidsteksten. Top, hier heb ik... Leuke training die we direct kunnen toepassen in de praktijk. Goede afwisseling tussen theorie en opdrachten. Geeft duidelijkheid over structuur en formulering van beleidsteksten. Top, hier heb ik iets aan!

N Hakkenbrak

Leuke cursus. Niveau aangepast op deelnemers, net als de inhoud van de cursus goed aansloot bij de behoefte. Veilige omgeving om te oefenen met het spreken en gebruiken van het Engels.