Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

pam wennekes

Praktische trainingen met lekker veel oefeningen en goeie tips. De informatie in de online omgeving helpt tijdens de training. Maar ook prettig om na deze dag terug te kunnen lezen. Mirjam geeft op... Praktische trainingen met lekker veel oefeningen en goeie tips. De informatie in de online omgeving helpt tijdens de training. Maar ook prettig om na deze dag terug te kunnen lezen. Mirjam geeft op een duidelijke prettige manier aanwijzingen,

Marlou Schurink

Ik ben een starter in de marketing en voor mij een was het verhelderende training. Dankzij de tips van Miriam kwam ik erachter dat ik een aantal zaken beter kan verwoorden waardoor ik sneller de... Ik ben een starter in de marketing en voor mij een was het verhelderende training. Dankzij de tips van Miriam kwam ik erachter dat ik een aantal zaken beter kan verwoorden waardoor ik sneller de aandacht trek. Het is prettig dat je ook je eigen geschreven tekst gebruik als leidraad. Alle handvaten ga ik zeker gebruiken in mijn verdere carrière.

Janet Blokland

Fijne cursus, met voldoende oefen materiaal en expertise bij cursusleider. Online ging ook goed. Misschien toch een 2e dagdeel toevoegen om oude gewoontes af te leren?
Goed georganiseerd. En...
Goed georganiseerd. En ook nog
een handig boekje ontvangen.

Tijdens de training en op de ELO is veel bruikbare informatie gedeeld. Tijdens de training veel verschillende opdrachten en goede afwisseling tussen theorie en opdrachten/samenwerken. Erg fijn dat... Tijdens de training en op de ELO is veel bruikbare informatie gedeeld. Tijdens de training veel verschillende opdrachten en goede afwisseling tussen theorie en opdrachten/samenwerken. Erg fijn dat er vele aandacht is voor veelgemaakte fouten door deelnemers met NL achtergrond. De trainster was erg geduldig en kundig.

Karlijn Snel

De trainer (Pelin) was heel goed, geduldig en legde alles goed uit. Vragen werden meteen beantwoord. Het niveau van de training was wel iets lager dan ik had gehoopt en ik had graag iets meer spreek... De trainer (Pelin) was heel goed, geduldig en legde alles goed uit. Vragen werden meteen beantwoord. Het niveau van de training was wel iets lager dan ik had gehoopt en ik had graag iets meer spreek opdrachten gehad. De kleine groep was wel heel erg fijn en ondanks dat alles digitaal moest, heb ik veel opgestoken van de cursus.

Anke van Wier

Erg goede training, het heeft me echt geholpen om over een meer systematische manier naar beleidsteksten te kijken.

Ook in de online vorm was de training erg aantrekkelijk en voldoende...

Ook in de online vorm was de training erg aantrekkelijk en voldoende afwisselen.

Trudy de Boer

Ik vond de cursus erg interessant en goed toepasbaar in mijn praktijk. Het was een korte cursus (2 dagdelen) maar ik heb er veel van geleerd. Over hoe je teksten toegankelijker en duidelijker... Ik vond de cursus erg interessant en goed toepasbaar in mijn praktijk. Het was een korte cursus (2 dagdelen) maar ik heb er veel van geleerd. Over hoe je teksten toegankelijker en duidelijker leesbaar maakt.

Deze training helpt me om beter en vlotter beleidsteksten te schrijven. De praktische hulpmiddelen en digitale leeromgeving zijn heel goed bruikbaar. Ook online heel goed te doen door de vakkundige... Deze training helpt me om beter en vlotter beleidsteksten te schrijven. De praktische hulpmiddelen en digitale leeromgeving zijn heel goed bruikbaar. Ook online heel goed te doen door de vakkundige en prettige begeleiding van Gea Wisse.

Marjolein Rikmenspoel

Very helpful!
Take this course before you start writing your article(s)
It will improve the quality of your publication AND save a lot of time (and headache).
It is not just about...
Very helpful!
Take this course before you start writing your article(s)
It is not just about English writing (tense, vocabulary) but also about academic writing (paragraphs, conventions, message).

Boersma

Zeer bruikbare handvatten voor het schrijven van wetenschappelijke artikelen in het Engels. Erg fijn om met concrete voorbeelden uit bestaande artikelen te werken. Tip voor verbetering is het... Zeer bruikbare handvatten voor het schrijven van wetenschappelijke artikelen in het Engels. Erg fijn om met concrete voorbeelden uit bestaande artikelen te werken. Tip voor verbetering is het gebruik van bijvoorbeeld een powerpoint presentatie met de hoofdpunten ter ondersteuning van wat er verteld wordt. Daarnaast is het fijn om bij de start van de cursus de dagplanning door te nemen en een overview van de cursus te geven. Ook fijn om vooraf meer informatie te krijgen over wat er van je verwacht wordt met betrekking tot het inleveren van 'assignments'. Inhoudelijk echt een zeer leerzame cursus.